نینجای حافظه

نینجای حافظه

بهترین متد آموزش تقویت حافظه و تندخوانی
نینجای حافظه

نینجای حافظه

بهترین متد آموزش تقویت حافظه و تندخوانی

نینجای حافظه - همه ی چیزی که برای تقویت حافظه و تندخوانی نیاز دارین!

سلام دوستان.

تصمیم گرفتم دوره نینجای حافظه رو به صورت رایگان در اختیار همه بذارم. تا در این دوران سخت که ویروس کرونا باعث خانه نشینی عزیزان شده؛ بتونن به محتوایی خوب برای تقویت حافظه و تندخوانی بهره مند باشن.


سرفصلموضوع
1مقدمه و سرفصل دورههر حرکتی، آغازی دارد
2هفته اولبرای نینجا شدن آماده میشویم: درکِ حافظه
3هفته دومقدرت باور نکردنی حافظه تصویری و نشانگرها
4هفته سومبه کارگیری نشانگرها
5هفته چهارمسیستم های کدگذاری و ذخیره سازی اطلاعات در حافظه بلند مدت
6هفته پنجمپیش خوانی و آماده شدن برای خوانش متون
7هفته ششم و هفتمبا چشمانمان بخوانیم، نه صدای توی سَرِمان!
8هفته هشتمسرعتِ همه چیز را بالا میبریم
9هفته نهمعادتهای مفید در یادگیری
10هفته دهماز مهارتهای جدیدِ خود برای یادگیری همه چیز و در هر حالتی بهره ببرید
11سخن آخرهیچ وقت این حرکت پایان نمی یابد

به امید دنیایی بهتر، بعد از فروکش کردنِ تاثیرات این ویروسِ مرگبار.


دانلود معرفی دوره

نظرات 3 + ارسال نظر
ali یکشنبه 30 شهریور 1399 ساعت 20:38

سلام خسته نباشین
نمیدونم هنوز این وبلاگ رو چک میکنید یا نه ولی میخواستم بگم من همون کامنت اولی اممم و امروز که نتایج اومده اومدم بگم به رتبه 289 رسیدممممممممم
حتی خیلی خوشبینانه هم دیگه اینقدر خوب فکر نمیکردم بشه
خواستم دوباره ازتون تشکر کنم که واقعا توی تغییر دادن زندگیم خیلی کمک کردین
تنها گله ای که دارم اینه که کاش بیشتر کتاب صوتی ترجمه کنید... چون واقعا صداتون و کیفیت کارتون بهترینه
ممنون بابت همه چیز

خیلی خوشحال شدم از اینکه نتیجه گرفتی دوست نازنین. واست بهترین آرزوها رو دارم

ali پنج‌شنبه 14 فروردین 1399 ساعت 01:19

سلام خسته نباشین واقعا دمتون گرم
من از 3 سال پیش شمارو در بدترین و دردناک ترین دوران زندگیم با کتاب صوتی awaking the giant within شناختم.
بعد از گوش کردن کتاب صوتی که هم با تونی رابینز و صدای تسکین دهنده شما و هم با اهنگ های فوق العاده که گذاشته بودین به شدت ارتباط گرفتم و خیلی تو اون دوران کمکم کرد , پیگیرتون شدم.
از اون موقع 3 سال میگذره و تا الان خیلی سعی کردم خودمو تغییر بدم ..
اون موقع ادمی بسیار ضعیف و شکننده بودم و حتی قدرت انتخاب کردن هیچ هدفی هم نداشتم ..ولی الان خداروشکر دارم خالصانه واسه اولین چالش جدی زندگیم یعنی کنکور میجنگم و تا حد خیلی خوبی هم پیشرفت داشتم ...
الان هم که با این مجموعه خفن از شما اشنا شدم و به کارش میگیرم و مطمعنم امسال رتبه زیر 1000 رو میارم.
شرمنده زیاد شد ولی همه اینارو گفتم که بدونید چقدرررر رو من تاثیر مثبت گذاشتین و این مدت بزرگترین الگوی من تو زندگی بودید
واقعا ازتون ممنونم

سلام دوست عزیز. خوشحالم که در مسیرِ اهدافتون تونستم کمکی باشم.
واستون بهترین ها رو آرزو دارم دوست زعیز

Sanieos سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 13:30

ممنون ازتون واقعا ممنون

پاینده باشین دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد